دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دریا ...

دریا از این لحاظ به انسان نمی خورد 

دریا گرسنه نیست غم نان نمی خورد 

دریا دلش پر از سفره ماهی است 

غصه برای سفره بی نان نمی خورد ... 

 

پ.ن۱ : سعادت اگر بیرنگ است ؛ ارادت همچنان باقی ست ! 

پ.ن۲ : وقتی آرزویی داری و نتونی براش کاری کنی ؛ چه حسی بهت دست میده ؟  

پ.ن۳ : به بدترین چیز ممکن فکر کن / به خلائی وحشتناک و بدترین اتفاق ممکن در زندگی / به مکعبی که وسطش گیر کردی و هر وجه آن با سرعت غیرقابل کنترلی به سمتت میاد و راه گریزی نداری ؛ خوب به این وضعیت فکر کن...

 حال من در چنین وضعی قرار گرفته ام !

نظرات 27 + ارسال نظر
زیر بار شکنجه و گلوله همچنان سبزیم شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

میعاد ما یکشنبه زنجیره سبز از تجریش تا راه آهن و از ساعت ۱۶-۱۹ اولین اعتراض جمعی ما بعد از خیانت نهایی شورای نگهبان و در اعتراض به کشتارها و شکنجه وحشیانه عزیزانمان در زندان

سبز توئی که سبز می خواهمت ...

دختر شالیزارون شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:59 http://www.mighaat.blogfa.com

سلام خالا دختر !الان داشتم فکر میکردم تو 6 ساله وبلاگ داری منم5 سال ... دامیشک کجا بودیم !!! میبینم که سبک خودم می نویسی ! حالا الکی (زبون)
ظرف شستی ؟! من تا ساعت ۲ شب پدرمان در آمد نامردا - واتلاخسیدیم !!! (یک واژه ی اصیل گیلکی )
نقد مقد رو فعلا دست نگه دار زندگی مون رو نقد دسقارده کرده ! (دندون)
نظراتت سیاسیه ها ... هیچ کدومشون هم که منبع موثق نداره بی نام و نشانن ... ولی این نظر بالاییه دیگه جا نبود راه آهن دارن میرن اعتراض !
بگو به تو چه ! (زبون)
ا نظر خصوصی نداری ؟ کار خصوصی داشتیم !

عزیزم ... پس بالاخره بعد از اینهمه آمد و شد کامنت گذاشتی !
در این شکی نیست که نبوغ هنری و روح هنرمندتو مدیون دخترخاله ی نازنین ات هستی ( چشمک )
در ضمن باور کن من این واژگانی رو که بکار می بری نمی دونم معنی اش چی میشه ؟!!
و منظور من ظرفهای ناهار بود که ما شام اومدیم خونه تون و هنوز در سینک بود و شما هم طبق عادت همیشه صفا / سوتی / منگوله ! ( دستکشهای ظرفشوئی ات هم سوراخ بودن ! )
اینجا غربیه ای نیست ؛ پس حرف خصوصی نداریم !

غ جنگ شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:27




و در اذامه جند سوال: که اگه مایل بودیئ جواب بدهید:
۱- شما بچه کجایی جنگ هستید؟ آبادان خرمشهر هویزه سوسنگرد اهواز.......
۲- آیا بمباران فقط در شهرهای جنوب بود؟ تبریز زیر بمباران نبود؟ مگر شما چند سال از نامزدتان بزرگتریذ که وقتی شما جنگ را حس میکرذیذ ایشان .....
۳- بابای شما در وهله اول برای خدا واسلام بمیدان جنگ رفته. ودر وهله دوم. فوق العاده وحقوق ....وامثال بابای شما بیشمارند که در پیچ وخم وزذ وبندهای آقایان ذنیاطلب متظاهر گم شده اند..دوست عزیز بایذ سوخت وساخت جاره چیست؟
بنده وامثال بنده فقط در خط شهدا هستیم واینکه شعیه علی (ع) اقتخارمان است.
۴- جوانان گرفتار بی برنامه گیهای ....جامعه شده اند روی اعتقادات انقلابی اسلامی جوانان کار مفید انجام نشد اما امریکا و....از این غفلت بهتر تونستند استفاده کنند وحاصل این است که میبینی....وحالا جوانانی ناامید و که حس میهن پرستی ندارن و...غرق در ....ومرذانیکه جانانه دقاع کرذند وحالا با ناباوری بحسرت نشسته اند که جرا.....دویت عزیز ما همه گرفتار یک ظلمتیم. بهم سر بزن . یاخق

خواهش می کنم ادامه ندهید ... خواهش می کنم

غروب جنگ شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:28

باسلام بدوست محترم:
از خواندن کامنتت بسیارمتاثر شدم.حرفای شما را تایید میکنم.
ومن بازم حرف قبلی رو میگم: اگه تعدادی دنیا طلب که بر مسند قذرت نشسته اند. ارزشها رو به ضد ارزش تبدیل کردند وبفکر پر کردن جیبهایشان تودنذ تقصیر نظام وشهدا امام خمینی نبوده. جان انسانها با ارزش است و فرقی نمیکنه مردم ناکازاکی باشه یا فلسطین یا عراق.....اما ارق میهن پرستی پس چی؟ آیا شما دوست داشتید کشور ما زیر سایه وپوتینهای امریکا و...بود؟وضغ از اینی که هست به نظرت بدتر نمیشد؟ ما مردم شریف ایران اسلامی گرفتار .....شدیم.
ولازم است نگذاریم ارزش حماسه آفرینی های سربازان گمنام کشورمان با کمرنگ شذن اعتقاداتمان از بین برود.

حرفهای ما یکی ست اما دیدگاه و زاویه نگاه کردنمان بسی متفاوت ...
بهتره همین جا تموم شه !
شما حرفهای منو قبول داریم ولی باز آخرش روی حرف خود پافشاری می کنید !

بگذریم

بنگری یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:12

میشه به حس نوشتن این پستت درک کرد !
انسان همیشه یه چیز گمشده داره ....و...

میدونی چرا ؟
چون همه ی ما قطره های کوچولو روزی جزئی از دریا بودیم ( دریای رحمت)

دختر شالیزارون یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:16 http://www.mighaat.blogfa.com

واژگان شعری تو ؟ منظورت همون پست آخره دیگه که تو گفته بودی خداحافظ خلیج منم گفتم خداحافظ شالیزار و یه زره ادامش ... (زبون) خدایی جز همون دو سه خط بقیش از خودمه و خودش (دندون)
.
این واژه های گیلکی رو بلد نیستی ؟ حالا خوبه خودت بهم یاد دادی !!! اون جناب آقای آموزش زبان گیلکی ... دیدی دیدی !!!
.
اون دستکشارو گذاشته بودم برای باغچه ! از مامان می پرسیدی میگفت که دستکشای نو بالای یخچاله ! حالا جاشو یاد گرفتی ازین به بد دیگه ... (زبون)
.
کی می خواد کجا بره ؟ من ؟ کی ؟ کجا ؟چی ؟ حرف تو دهن آدم میزارنا ... (دندون)
فعلا که برنامه ریزی تابستونم پره ! صبح رانندگی عصر ایروبیک ! (غمگین )
.
دختره شالیزارون ! از آهنگ دختر شالیزارون محمد خاکپور الهام گرفته (زبون)
اومدی تلفظ کن واسم ببینم چه جوری تلفظ میکنی که میگی همخوانی نداره !
حالا آخر آدرس وبلاگم یه عدد یک بزار mighaat1
ایش ! اینقده بدم میاد ازش ! از صاحب وبلاگه ! پدرمان را در آورده اینقدر واسمون فتوا صادر میکنه تو دانشگاه ! تفاهم رو حال میکنی ؟!!!!
.
تغصیر خودتها که گفتی خصوصی نداری

آها ... اون بلوتوث رو میگی ؟
باور کن من هیچی ازش نفهمیدم !

اما گلم اینکه بد نیست اعتراف کنی به دخترخاله ات رفتی !
ایروبیک رو حتما برو ... بعدش هم ساندویچی گل سرخ و جیگر ! ۲ سال پیش ماه رمضان که یادت هست؟! ( سوت )

یاشار چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57

تا سبز هست. تا من هستم. تا تو هستی. مردن لای دیوارهای مکعب هم چه زندگی است!

مرگ تدریجی رو هیچ وقت دوست نداشته ام !

azad چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04

شاید هنوز امید به عبور رهگذری غریب از کوچه های متروک باشد !!!!

به نظرت بدبینی من تقصیر سلول های خاکستریمه یا موج های منفی که از دنیایتان بمن می رسد ؟

ஐ♥ღفاطیما(پروانه شب) ღ♥ஐ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:06 http://permit.blogfa.com

سلام
دوباری اومدم وبت باز نشد
خرازوشکر الان درست شد....
خوبی ابجی جونم؟؟؟
خوشحالم جای خوبی با هم آشنا شدیم...
چه خوبه از همه جا دوست داشته باشیم. یکی از شمال یکی از جنوب...
ما هم که وسط دود و خاک و اغتشاش و....

دعام کن گلم
یا علی

خوبی دنیای مجازی کم کردن این فاصله هاست ...
محتاجیم به دعا ...

نام من عشق است آیا می شناسیدم؟ جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:42 http://00000088.blogfa.com

سلام و دیگر هیچ که بسیار دلتنگم

azad شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:51

تقصیر خودته!!!!! میدونی که..

آزاد تو دیگه چرا ؟
اینجوری بمن نگو ... دلگیر میشم

در پی انسانیت یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:05

سلام

در پی انسانیت یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:57

چرا به بی وفایی محکومم کردی...
من که..
تنها کسی که فهمید یه جورای ام شده تویی...
بعد از سفرم...نمیخواستم چیزی دیگه بگم تو وبم...
خودمم نمیدونم ...
خدایا...
بدون که یکی از دوستای خوبم شدی و ... پس هیچ وقت فراموشت نمیکنم....
مطمئنم٫مطمئن باش

گفتم بیوفایی چون یادی نکردی ! و مجبور شدم خشونت بخرج بدم تا یادت نره !!!

من خیلی وقته یه چیزایی فهمیدم اما سکوت میکنم تا خودت شروع کنی عزیزم ...
این کاملا طبیعی ست که ما گاهی این حس رو داشته باشیم که تنها و بی کسیم ... زیاد فکر نکن بهش ... این هم میگذره ...

پسری که همه رو عاشق کرد ... یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:33 http://www.maeshoghehame.blogfa.com

سلام
خوبین ؟
ممنون که امدید ...
وبلاگ خوب و قدیمی دارید امیدوارم که روز به روز بهتر بشه ...
در مورد پست قبلیتون نمی دونم چی بگم فقط باید به این حد توحش تاسف خورد ...
در مورد سوالتون راستش نمی دونم اگه هم امدید یادم نیست که نظر گذاشته باشید چون تا حالا تو وبلاگتون نیومدم ...
گبراتون آرزوی سلامتی دارم
موفق باشید

جدا شما همه رو عاشق کردین ؟
چه کار قشنگی !

پسری که همه رو عاشق کرد ... یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:34 http://www.maeshoghehame.blogfa.com

گبراتون آرزوی سلامتی دارم
اون گ اول اشتباه تایپ شده ببخشید ...

سخت نگیر ...

سیامک سالکی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:52 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
میگن هر دیدی بازدیدی داره، ببخش که دیر لطفتو جبران کردم و اومدم پیشت، چند وقتی بود خیلی گرفتار بودم، اونقدر گرفتار که تازه امروز تونستم وبلاگمو به روز کنم.
خوشحال میشم سری بهم بزنی، منتظرم.
موفق و سلامت باشی.

فیلم لاست های وی رو دیدم !
وقتی تو کارگزاری بندر کار میکردم مدیرعاملمون روزی سه بار روی لپ تابش نگش میکرد ؛ منم کنجکاوی کردم و از سیستمش برداشتم !!
اما زیاد خوشم نیومد از این فیلم ! شاید چون دزدی بود یا اینکه ... نمی دونم !

در پی انسانیت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21

سلام
اینجا هم کد دار شد؟

من هیچ محدودیتی برای موج های آشنا ندارم ...
فقط اگه با عقایدم یکی نبودن دیلیت می کنم نظرات رو ... ( چشمک )

در پی انسانیت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22

خوبی؟

شما انسان دکتری هستید ؟!
بدل نگیر شوخی مو ( میخوام حال و هوات از اون طرز وحشتناکی که گرفتی در بیاد )

سید چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:13 http://kavirsara.blogfa.com

سلام لطف کن آدرس منم تو پیوندات قرار بده.به وب منم سر بزن

باید بخونم وبلاگتون را ...

یاشار جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:59 http://northboy.blogsky.com

بیا و بخوان. اشک هنوز در دستانم است.

azad شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:41

من گفتنی ها رو گفتم ...

عماد سالکی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:25 http://www.ariaart.blogfa.com

یکسال گذشت و به یاد او نوشتم ...
بیا و بخوان و برای او چند خطی بنویس ...

افشین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:53 http://rooiidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] یاران , ایرانیان دلاور

روز سه شنبه سی تیر در حمایت از زندانیان سیاسی عزیزمان و همستگی ملی
برای دست یابی به دمکراسی در

تهران -خیابان انقلاب - میدان انقلاب
شیراز -میدان علم منتهی به باغ ارم
تبریز - راسته بازار و مقابل داشگاه
کرمانشاه - دبیراعظم
اصفهان - سی سه پل
رشت - بازاررشت

[گل] شبها بر روی پشت بامها فریاد

ال .. اکبر -
مرگ بر دیکتاتور

[گل] خداوند نگهدار ایران باد . . . [خداحافظ]

در پی انسانیت چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:44

سلام مهربونم
خوبی؟

محمد چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:13 http://www.5shanbebazar.ir

با سلام و درود خدمت هم استانی عزیز

وب سایت پنجشنبه بازار در جهت همبستگی وبلاگ ها و وب سایت های هرمزگانی های عزیز اقدام به راه اندازی لینک باکس پیشرفته بین همه سایتها و وبلاگ های هرمزگانی کرده است.
اگر مایل بودید عضو این لینک باکس پیشرفته شوید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
www.5shanbebazar.ir/linkbox

بیایید با عضویت در لینک باکس و قرار دادن کد آن در سایت خود تمامی سایتها و وبلاگهای هرمزگانی را به هم وصل کنید
لازم به ذکر است که این لینک باکس فقط مخصوص هرمزگانیهای عزیز می باشد

موفق و پیروز و سر بلند باشید
www.5shanbebazar.ir

امامدادی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
ساختار شکنی! - قسمت اول
و
نقدکتاب Take Your Photography to the Next Level
تقدیم به شماهنرمند گرامی منتظرحضور سبزتون

بنیامین شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 http://POSBASTAKI.BLOGSKY.COM

زیباست
شعر اول از خودتونه ؟

و در مورد پ . ن ها :

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود
زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت ...

لینکتون کردم

بنیامین عزیز
چه خوشحالم کردی بدیدنم آمدی ...
شعر بی غمی دریا اگر منظورت هست کار استاد خوب و بزرگوارم محمدعلی بهمنی ست که من تا همیشه مدیون این مرد مغرور و قلمبه هستم !
من هم شما رو لینک می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد